Nová motoristická show The Grand Tour z dílny Clarksona, Maye a Hammonda ještě pořádně nebyla spuštěna a už tady máme první zprávy o budoucnosti pořadu.
Bývalí moderátoři dnes již moc neůspěšného britského pořadu Top Gear se rozmluvili v rozhovoru pro deník Los Angeles Times. Největší zajímavostí a současně dobrou zprávou pro fanoušky je to, že se již pomaličku chystá natáčení další série.
To znamená, že zatím jde zřejmě vše podle plánů a kanál Amazon Prime bude mít po spuštění show (už letos v listopadu) obří sledovanost. Současně s tím trojice prozradila, že jen úvodní scéna pořadu obnáší 150 supersportů, několik stíhaček a stála 3,2 milionu dolarů, což je v přepočtu 78 milionů korun.
Na svět pronikly i některé perly, které prozradil Jeremy Clarkson. Víte o tom, že nesmí na výsledkovou tabuli psát černou fixou? Další z trojice, tentokrát James May, má zakázáno ze strany produkce BBC a Top Gearu používat jeho časté sloví spojení „oh cock“. O zákazu provádět rekordní časy na kolo se slavnou celebritou za volantem cennově dostupného vozu asi není potřeba diskutovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?