Nová motoristická show The Grand Tour z dílny Clarksona, Maye a Hammonda ještě pořádně nebyla spuštěna a už tady máme první zprávy o budoucnosti pořadu.
Bývalí moderátoři dnes již moc neůspěšného britského pořadu Top Gear se rozmluvili v rozhovoru pro deník Los Angeles Times. Největší zajímavostí a současně dobrou zprávou pro fanoušky je to, že se již pomaličku chystá natáčení další série.
To znamená, že zatím jde zřejmě vše podle plánů a kanál Amazon Prime bude mít po spuštění show (už letos v listopadu) obří sledovanost. Současně s tím trojice prozradila, že jen úvodní scéna pořadu obnáší 150 supersportů, několik stíhaček a stála 3,2 milionu dolarů, což je v přepočtu 78 milionů korun.
Na svět pronikly i některé perly, které prozradil Jeremy Clarkson. Víte o tom, že nesmí na výsledkovou tabuli psát černou fixou? Další z trojice, tentokrát James May, má zakázáno ze strany produkce BBC a Top Gearu používat jeho časté sloví spojení „oh cock“. O zákazu provádět rekordní časy na kolo se slavnou celebritou za volantem cennově dostupného vozu asi není potřeba diskutovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?