Nová motoristická show The Grand Tour z dílny Clarksona, Maye a Hammonda ještě pořádně nebyla spuštěna a už tady máme první zprávy o budoucnosti pořadu.
Bývalí moderátoři dnes již moc neůspěšného britského pořadu Top Gear se rozmluvili v rozhovoru pro deník Los Angeles Times. Největší zajímavostí a současně dobrou zprávou pro fanoušky je to, že se již pomaličku chystá natáčení další série.
To znamená, že zatím jde zřejmě vše podle plánů a kanál Amazon Prime bude mít po spuštění show (už letos v listopadu) obří sledovanost. Současně s tím trojice prozradila, že jen úvodní scéna pořadu obnáší 150 supersportů, několik stíhaček a stála 3,2 milionu dolarů, což je v přepočtu 78 milionů korun.
Na svět pronikly i některé perly, které prozradil Jeremy Clarkson. Víte o tom, že nesmí na výsledkovou tabuli psát černou fixou? Další z trojice, tentokrát James May, má zakázáno ze strany produkce BBC a Top Gearu používat jeho časté sloví spojení „oh cock“. O zákazu provádět rekordní časy na kolo se slavnou celebritou za volantem cennově dostupného vozu asi není potřeba diskutovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.