Ačkoliv je nový Chiron od Bugatti podobně rychlý jako jeho předchůdce Veyron, i tak to mnohým majitelům nevadí. Tenhle postarší majitel se pak rozhodl veřejnosti ukázat, jak vlastně jeho nový mazlík jezdí.
V tomto autě je pod kapotou ukryto 1 500 koní a tak asi není divu, že tenhle stroj působí vždy a všude neskutečně zběsile. Tak trošku o tom vypovídá i přiložené video, na němž vidíme majitele Chironu. Ten trošku frajersky drží volant jednou rukou (což se opravdu nedělá) a za necelých sedm sekund má na okresní silnici skoro dvěstě kilometrl za hodinu.
V jeden okamžik pak dokonce pustí volant a šlápne na brzdy. Říkáte si, že je to naprostý blázen? No, podle toho co je na videu chvílemi vidět, není k těmto slovům daleko. Nakonec si sám řidič zatleská, asi z důvodu, že to všichni přežili ve zdravý.
Je jasné, že metu 200 km/h není moc těžké s tímhle autem pokořit, jenže jde o to, že na okresce se to moc nehodí. Na silnici není sám, jsou tam i další účastníci provozu a někdo by se jej mohl leknout, udělat nečekanou korekci volantem a rázem tu máme nehodu, které nezabrání ani obří brzdové kotouče Chironu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?