Ačkoliv je nový Chiron od Bugatti podobně rychlý jako jeho předchůdce Veyron, i tak to mnohým majitelům nevadí. Tenhle postarší majitel se pak rozhodl veřejnosti ukázat, jak vlastně jeho nový mazlík jezdí.
V tomto autě je pod kapotou ukryto 1 500 koní a tak asi není divu, že tenhle stroj působí vždy a všude neskutečně zběsile. Tak trošku o tom vypovídá i přiložené video, na němž vidíme majitele Chironu. Ten trošku frajersky drží volant jednou rukou (což se opravdu nedělá) a za necelých sedm sekund má na okresní silnici skoro dvěstě kilometrl za hodinu.
V jeden okamžik pak dokonce pustí volant a šlápne na brzdy. Říkáte si, že je to naprostý blázen? No, podle toho co je na videu chvílemi vidět, není k těmto slovům daleko. Nakonec si sám řidič zatleská, asi z důvodu, že to všichni přežili ve zdravý.
Je jasné, že metu 200 km/h není moc těžké s tímhle autem pokořit, jenže jde o to, že na okresce se to moc nehodí. Na silnici není sám, jsou tam i další účastníci provozu a někdo by se jej mohl leknout, udělat nečekanou korekci volantem a rázem tu máme nehodu, které nezabrání ani obří brzdové kotouče Chironu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?