Mnozí z vás se jistě těší na druhou generaci Dacie Duster, jenže ještě než přijde, máme tady jednu její speciální edici.
Tou je provedení Adventure a je určeno pro Indii. Právě tam se vůz prodává se znakem Renaultu a jak se tak díváme na fotky, je poměrně škoda, že tohle se zatím nedostalo do Evropy. Duster Adventure dostane černé plastové lemy karoserie nebo přední nárazník s extra párem mlhovek.
Chybět nebude ani ochranný plát v laku Outback Bronze ve spodní části vozu. Stejný lak pak najdeme na střešních ližinách. Aby toho nebylo málo, indická verze Dusteru má dvoubarevná litá kola, grafické polepy na C sloupku a v interiéru se ocitlo modré čalounění.
V kabině pak nechybí oranžové doplňky, jako jsou výdechy klimatizace nebo na oranžový přístrojový štít. A co se ukrývá pod kapotou? Duster Adventure Edition bude dostupný výhradně s 1,5litrovým turbodieselem o výkonu 86 nebo 110 koní.
Obě výkonové verze lze spárovat s manuální převodovkou. Slabší provedení pak nabídne pohon předních kol, u silnější verze naopak Indové dostanou systém 4x4. Otázkou pak jen zůstává, zda se koncern Renault / Dacia rozhoupe a pošle tuhle edici i do Evropy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.