Nový Passat osmé generace zná snad úplně každý. Jeho chystaný sportovnější derivát s označením CC je již delší dobu ve vývoji a tohle je ukázka, jak by mohl ve finále vypadat.
Čtyřdveřové kupé s označením CC je však ve vývoji delší dobu a veřejnost stále víc spekuluje o tom, co vlastně vůz nabídne za inovace a vzhled. Otázkou je také premiéra, která u verze CC proběhne do následujícího půl roku.
Více informací však nevíme, a to i přes fakt, že automobilka Volkswagen už na silnicích v Německu prohání jeho první maskované prototypy. Právě na základě špionážních fotek byl stvořen nový počítačový návrh, jenž má na starosti návrhář říkající si RM Design. Lehkou inspirací pro tvorbu nového CC pak byly nové modely od Audi, především pak A5ka.
Dravě vypadající vůz se siluteou kupé však nabídne koncepci karoserie liftback. To znamená, že jeho páté dveře se budou otevírat naprosto celé i se zadním sklem, což je velká změna oproti současnému CC. Na rozdíl od Passatu B8 pak přijde verze CC se sportovnějším podvozkem, lepší výbavou a v nabídce by se měli objevit výhradně silnější motory.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.