Nový Passat osmé generace zná snad úplně každý. Jeho chystaný sportovnější derivát s označením CC je již delší dobu ve vývoji a tohle je ukázka, jak by mohl ve finále vypadat.
Čtyřdveřové kupé s označením CC je však ve vývoji delší dobu a veřejnost stále víc spekuluje o tom, co vlastně vůz nabídne za inovace a vzhled. Otázkou je také premiéra, která u verze CC proběhne do následujícího půl roku.
Více informací však nevíme, a to i přes fakt, že automobilka Volkswagen už na silnicích v Německu prohání jeho první maskované prototypy. Právě na základě špionážních fotek byl stvořen nový počítačový návrh, jenž má na starosti návrhář říkající si RM Design. Lehkou inspirací pro tvorbu nového CC pak byly nové modely od Audi, především pak A5ka.
Dravě vypadající vůz se siluteou kupé však nabídne koncepci karoserie liftback. To znamená, že jeho páté dveře se budou otevírat naprosto celé i se zadním sklem, což je velká změna oproti současnému CC. Na rozdíl od Passatu B8 pak přijde verze CC se sportovnějším podvozkem, lepší výbavou a v nabídce by se měli objevit výhradně silnější motory.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.