Lada je při chuti a chce sebrat zákazníky BMW nebo Volkswagenu

ar6, 29. srpna 2016, 03:15 Aktualizováno 31.8.2016, 19:49 Google+ Moscow International Automobile Salon 2016

Vedle zájemců o dostupného konkurenta Golfu, Astry nebo Rapidu myslí Lada i na ty, kteří chtějí něco víc. Proto v Moskvě vystavuje dvě verze Vesty, jež by mohly uspokojit i náročnějšího zákazníka. Jedna z nich má navíc prodloužený rozvor.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lada Vesta Signature je ruskou variací na prodlouženou limuzínu.

Lada Vesta Signature je ruskou variací na prodlouženou limuzínu. | foto: AvtoVAZ

Sdílejte článek

Lada Vesta se představila loni jako první z řady moderních produktů AvtoVAZu, s nimiž by Rusové rádi prorazili i v Evropě. Zachována by měla zůstat dostupná cenovka, což ale úplně není cílem dvou nových verzí Exclusive a Signature. Tedy, v porovnání s podobně vybavenými vozy bude cena stále relativně malá, v rámci modelové nabídky ale plní roli naprostého vrcholu. Obyčejnější je z této dvojice Vesta Exclusive, kterou poznáte podle 17palcových kol, několika chromovaných prvků a decentního spoileru na víku kufru. Uvnitř čekají sedadla čalouněná kombinací kůže a Alcantary, kožený volant, Alcantarou potažené výplně dveří, lesklé černé plasty v oblasti středové konzole, výplní dveří a středového tunelu, chromované kliky dveří, osvětlení prostoru pro nohy řidiče a spolujezdce nebo nové pedály. Novinku skrývá tato Vesta i pod kapotou. Vůbec poprvé je u ní použita zážehová osmnáctistovka o výkonu 90 kW (122 k) v kombinaci s robotizovanou převodovkou, známá z crossoveru XRAY.

S Vestou Signature jste se na našich stránkách mohli již jednou setkat. Teprve teď ale Lada vypustila oficiální sadu snímků a informací o sedanu s délkou prodlouženou o 20 centimetrů. To se podepsalo na délce zadních dveří, ale především na prostor pro nohy zadních cestujících, kam celá hodnota šla. Zároveň jsou vzadu místo trojmístné lavice dvě samostatná sedadla s loketními opěrkami, pro maximální komfort má Signature také dodatečně namontované zvukové izolace. Jinak je vůz dělaný víceméně na míru každému individuálnímu zákazníkovi, čemuž se i vzhledem k prodloužené délce nejde moc divit. Vestu Signature si spíše než běžný zákazník pořídí nějaký manažér nebo například člen státní správy. S nadsázkou by se dalo říct, že tohle auto má potenciál vytvořit zajímavou a levnější manažerskou alternativu k BMW a Volkswagenu (minimálně tedy v Rusku).

Budoucí zákazník si bude moci zvolit barvu čalounění kabiny či provedení dekoračních ploch. Sedadla mohou být čalouněna textilií, daleko častěji ale určitě uvidíme nabízenou perforovanou kůži. Perforovaný kožený potah mají i výplně dveří, klasickou useň používají volant, řadící páka nebo loketní opěrka. Chybět pochopitelně nebude vyhřívání sedadel nebo multimediální systém poslední generace. Jako takovou třešničku na dortu nabízí Lada také kovovou plaketu s vlastnoručním podpisem majitele.

Vytisknout

Diskuze: Lada je při chuti a chce sebrat zákazníky BMW nebo Volkswagenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Kia Optima PHEV přichází na český trh s poměrně sebevědomou cenou.

Myslí to Kia vážně? Plug-in hybridní Optimou chce zavařit dieselům, takhle to…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud