Maniakální sny by měly jít stranou. Tahle RS7 Avant je pouhou je iluzí, jenž by však uměla přilákat pěknou řádku klientů k prodejcům Audi.
Vše má na svědomí slavný designér Theophilus Chin. Ten se rozhodl otestovat své dovednosti a udělat z klasické RS7 Sportback praktičtější verzi Avant. Proč? Protože v roce 2011 ztvárnil koncept A7 Avant a právě z něho tentokrát vycházel.
Můžete si myslet, že A7 je synonymem pro špičkové technologie, jenže v roce 2012 měl 2,8litrový motor FSI s výkonem 204 koňských sil. To je méně, než vrcholná verze Hyundaie Elantra. A co víc, na krátký čas byla k dispozici pro A7 převodovka Multitronic CVT, až později ji nahradil lepší S tronic se sedmi stupni.
V současné době je RS7 téměř třikrát výkonnější než verze s motorem 2,8 FSI. Dokonce je rychlejší než Ferrari 458 Italia a Dodge Viper. Ano, nenabídne sice tolik zábavy jako výše zmíněná dvojice, ale pro několikaset kilometrový přelet po dálnici to bohatě stačí.
A co vlastně říkáte na RS7 Avant? Líbí se vám? Nebo jste zastáncem toho, že "ásedmička" a verze kombi k sobě prostě nejdou. U možné úvaze vedení Audi vyrobit něco podobného pak svědčí koncept Prologue Avant.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.