Těšíte se na Twingo RS? Neměli byste

ar5, 1. srpna 2016, 16:30 Google+

Ačkoliv Renault vyrábí už přes 40 let sportovní malé hatchbacky, na zběsilé Twingo RS se nakonec vůbec nedostane. Důvodem jsou různé problémy s vývojem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ostrý Renault Twingo GT

Ostrý Renault Twingo GT | foto: Renault

Sdílejte článek

Ke všemu se vyjádřil Patrice Ratti, vedoucí divize Renault Sport, který se v rozhovoru pro britský Autocar rozpovídal o tom, proč je vlastně Twingo RS čistou utopií. Doslova řekl: "je to téměř nemožné ". Tím nemožné chtěl říci, že Twingo RS by potřebovalo výkon okolo 150 koní, což představuje nejrůznější problémy.

Podle něj už nezbývá příliš mnoho prostoru pro navýšení stávajícího výkonu. "Chcete-li získat tříválcový motor s výkonem 150 koní, znamenalo by to kompletní přepracování jednotky. To se v tomto okamžiku jeví jako velmi nákladné. "Vzhledem k těmto okolnostem pak bude kdekdo zarmoucen touto zprávou, protože předchozí generace Renaultu Twingo RS atmosférickým čtyřválcem o výkonu 133 koní byla malou motokárou".

V současnosti je téméř nemožné vydolovat z 0,9litrového tříválce takovou porci koní. Maximem je 111 koní od společnosti Brabus, která svoje kouzla představila na Smartu Forfour Brabus. Nic není nemožné, ale stávající situace zkrátka nepřeje další generaci zběsilého Twinga. Nezbývá tak, než se v případě zájmu poohlédnout u konkurence, nebo koupit větší Clio RS.

Vytisknout

Diskuze: Těšíte se na Twingo RS? Neměli byste

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ABT Audi SQ5 TDI

ABT si pohrálo s Audi SQ5 TDI. Výsledek ohromí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud