Klasický kabriolet řady ForTwo Smart před nějakou dobou uvedl. Rozhodně ale nejde o poslední verzi nejmenšího vozu na trhu s plátěnou střechou. Nově je plátno dostupné také pro uzavřenou variantu kupé, jen postrádá elektrické stahování.
Až dodnes byly role v nabídce Smartu ForTwo jasně rozdělené – plátěnou střechu nabídl kabriolet, pevnou zase kupé. S příchodem dílčích změn ale toto rozdělení tak trochu přestává platit, protože i kupé dostává plátěnou střechu. Ta nabízí specifický vzhled, zároveň ale není stahovací. Pro nižší linie výbavy se stává standardní výbavou, linie Proxy a modely od Brabusu ji mají jako bezplatně volitelnou výbavu, protože by majitel přišel o jinak sériovou prosklenou střechu s ochranou proti slunci. A když je řeč o střeše, sluší se také zmínit, že plátno u kabrioletu může být nově světle béžové nebo hnědé. Oba odstíny jsou součástí programu Brabus tailor made, cena jednoho je 996 eur (cca 27 000 korun).
Mezi další novinky se řadí červená metalíza Cadmium pro masku chladiče čtyřmístného modelu ForFour, což mimo jiné znamená, že celé auto je možné objednat si v jedné barvě. Pro linie Passion a Prime vychází lak na 60 eur (cca 1620 korun), pro verze Proxy a Brabus je nabízen mezi bezpříplatkovou výbavou. Balíček LED & Sensor za 550 eur (cca 15 000 korun) má nově mlhovky s přisvěcováním do zatáček. Všechny modely také přicházejí se zádržným systémem i-Size pro dětskou sedačku, který je jakousi evolucí běžně používaného systému Isofix. U řady ForTwo je vpředu na sedadle spolujezdce, ForFour jej má na zadních sedadlech.
Kvůli možná záměně jména s balíčkem Brabus Sports se nyní paket Sports jmenuje Sleek Style. Jeho součástí jsou i nadále 16palcová litá kola v černé barvě, o 10 milimetrů snížený sportovní podvozek, výfukový systém s chromovanými koncovkami, tříramenný multifunkční sportovní kožený volant a pedály z kartáčované nerezové oceli s gumovými ploškami. Cena těchto prvků je 650 euro (cca 17 600 korun).
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?