Malý Volkswagen s názvem Up! se již brzy dočká nálepky GTI a podle výrobce má tenhle zběsilý prcek nabídnout velmi dobré zrychlení.
S celkem zajímavou zprávou přichází britský magazín Autocar, který říká, že zanedlouho spatří světlo světa model Up! GTI. Ten nabídne pod kapotou přeplňovaný litrový benzinový tříválec s výkonem 115 koní a točivým momentem okolo 200 Nm.
Výkonné provedení GTI by mělo umět zrychlit z nuly na stovku za přibližně 8 sekund. To je údaj, jaký nabízela první generace ostrého Golfu GTI. Spojitost je pak i ve velikosti obou aut a jejich váze. První Golf GTI a chystaný Up! GTi totiž mají mít srovnatelnou dynamiku.
Volkswagen Up! GTI by měl být dostupný se šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a také ve dvou karosářských verzích. Kromě silnějšího motoru pak logicky přijde okořeněný sportovní vzhled, snížený podvozek a nový design litých kol.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?