Pod kapotou této německé limuzíny se skrývá 6,6litrový benzinový dvanáctiválec, který nabízí mohutný výkon 610 koní a točivý moment 800 Nm. Tento stroj je pak díky tomu schopen zrychlit z nuly na stovku za 3,7 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí obvyklých 250 km/h, nebo 305 km/h po zakoupení paketu M Driver Package.
Ve výbavě se nachází aktivní řízení, podvozek Executive Drive anebo speciální výfukové potrubí. Počítat máme i s kůží obšitým sportovním volantem, zrevidovaným přístrojovým štítem, speciálními lištami dveřních prahů a zábavním systémem s LCD obrazovkami v opěrkách předních sedadel.
Poměrně hodně překvapí bezpříplatkový paket „sleeper“. Po jeho volbě se vaše sedmička bude tvářit jako například obyčejná naftová verze s třílitrem, protože jí bude chybět dynamicky vypadající aerodynamický body kit. Ve standardu jinak hledejme i dvacetipalcová litá kola v M-designu a také tišší výfuk s leštěnými koncovkami.
A kolik si vlastně BMW za tento skvost řekne? V základu bude tato verze stát 166 300 Eur, což je v přepočtu skoro 4,5 milionu Kč. V porovnání s méně výkonným provedením 750Li xDrive je cenový skok o téměř 1,4 milionu. Původní odhady cenovky verze M760i přitom počítali s nižší částkou. Otázkou tak je, co na to řeknou zákazníci.