Mercedes-Benz ukázal novou generaci třídy E letos v lednu a po postupném odhalení dalších verzí přichází na řadu provedení kupé.
To bylo před pár dny natočeno s menším množství kamufláže na silnicích v Německu. Dvoudveřový model však zatím díky maskování působí poněkud zavalitě, za což může plánovaný vzhled podobný sedanu. Ten obnáší větší robustnější karoserii, která je patřičně upravena.
Při pohledu na video je vidět výrazně nižší střešní linie, bezrámová boční okna a nechybí i integrovaný zadní spoiler. Konkurentem by mělo být pro nové E Coupe německý soupeř BMW řady 6. Po letním odhalení kupé verze vozu pak teprve teprve jasné, kdo z dvojice bude přitažlivější.
Z videa si lze podle zvuku odvodit, že pod kapotou pracoval jeden z naftových motorů. Spekuluje se o dvoulitru s výkonem 194 koní a točivém momentu 400 Nm. Počítat však rozhodně máme i s dalšími pohonnými jednotkami.
V nabídce se objeví benzinové čtyřválce a šestiválce. Samotným vrcholem se má stát verze E Coupe AMG, jenž pod svou kapotou nabídne čtyřlitrový osmiválec s výkonem 571 koní. Ve verzi E Coupe AMG S by to pak mělo být 612 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.