Japonská automobilka Subaru oznámila, jaké nás čekají změny u modelu WRX STI pro modelový rok 2017.
Tyto nově exempláře by se měli u prodejců objevit už letos v létě a verze WRX a WRX STI dostanou celou řadu drobných změn. Do těch se řadí lehce upravená grafika předních světel, nové barevné odstíny karoserie a automatické světlomety v základní výbavě.
Vozy mohou být rovněž vybaveny zmodernizovaným systémem EyeSight, který kontroluje dráhu před vozem a v případě potřeby (a spatření překážky) vůz automaticky zastaví, nebo se pokusí v co největší míře zmírnit následky nehody. Tento bezpečnostní systém má přitom v Evropě zatím jen větší model Outback.
Za zmínku stojí i připomenutí technických parametrů, které jsou u verze WRX STI stále 300 koní a točivý moment 407 Nm. Výkon je dolován z benzinového 2,5litrového čtyřválce a na všechna kola jdou všechny koně skrze šestistupňovou manuální převodovku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.