Japonská automobilka Subaru oznámila, jaké nás čekají změny u modelu WRX STI pro modelový rok 2017.
Tyto nově exempláře by se měli u prodejců objevit už letos v létě a verze WRX a WRX STI dostanou celou řadu drobných změn. Do těch se řadí lehce upravená grafika předních světel, nové barevné odstíny karoserie a automatické světlomety v základní výbavě.
Vozy mohou být rovněž vybaveny zmodernizovaným systémem EyeSight, který kontroluje dráhu před vozem a v případě potřeby (a spatření překážky) vůz automaticky zastaví, nebo se pokusí v co největší míře zmírnit následky nehody. Tento bezpečnostní systém má přitom v Evropě zatím jen větší model Outback.
Za zmínku stojí i připomenutí technických parametrů, které jsou u verze WRX STI stále 300 koní a točivý moment 407 Nm. Výkon je dolován z benzinového 2,5litrového čtyřválce a na všechna kola jdou všechny koně skrze šestistupňovou manuální převodovku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?