Alfa Romeo se chystá na nadcházejím autosalonu v New Yorku představit klasickou verzi sedanu Giulia a také vyšperkované provedení Giulia Ti.
Především verze s písmenky Ti bude doplňovat vrcholnou verzi Giulia Quadrifoglio. Tato verze nabídne známý vzhled, více konvenční nárazníky, decentně sportovní boční prahy a sportovní duální výfukový systém.
V kabině se v základu ocitnou potahy sedadel z kůže, kožený volant s plochým dnem a dekory v tmavě šedém dubu. Na výběr je i světlý ořech nebo broušený hliník. Tento model dostane i displej o velikosti 7 palců, bezklíčové odemykání a startování a systém "Alfa-Tainment" s displejem o velikosti 6,5 nebo 8,8 palce.
V příplatkové výbavě najdeme u verze Ti například audiosystém Harman Kardon, různé sportovní balíčky anebo adaptovní tlumiče Alfa Active Suspension s několika předvolenými režimy.
Gulia Ti bude poháněna přeplňovaným 2,0litrovým čtyřválcem o výkonu 276 koňských sil, který bude spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. V případě potřeby pak půjde dokoupit pohon obou náprav Q4.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?