Hlavní hvězdou stánku Alfa Romeo na autosalonu v Ženevě bude nový sedan Giulia. Ta se totiž ukáže i v klasických nižších verzích.
Loni v červnu se na svět dostala první podoba nové Alfy a to rovnou ve verzi QV. Od té doby se vůz ještě nezačal ani pořádně prodávat a s jeho uvedením do prodeje se výrobce zrovna dvakrát nehrne.
S celou informací přišel zdroj News Europe, který oznámil, že na nás v Ženevě bude čekat verze s benzínovým motorem 2,0 Turbo a také dieselové provedení 2,2 M-Jet. První ze zmíněných bude nabízen ve třech výkonových stupních - 180, 250 a 330 koní. Dieselová Giulia bude pravděpodobně k dispozici výhradně v Evropě s výkony 135, 180 a 210 koní.
Krátce po premiéře na blížícím se autosalonu by měla Alfa Romeo spustit sériovou výrobu. Co se týče trhu v USA, tak tam by se měla nová Alfa Romeo začít prodávat ve třetím čtvrtletí tohoto roku. V Evropě by se klienti značky měli dočkat v druhé polovině května.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?