Hlavní hvězdou stánku Alfa Romeo na autosalonu v Ženevě bude nový sedan Giulia. Ta se totiž ukáže i v klasických nižších verzích.
Loni v červnu se na svět dostala první podoba nové Alfy a to rovnou ve verzi QV. Od té doby se vůz ještě nezačal ani pořádně prodávat a s jeho uvedením do prodeje se výrobce zrovna dvakrát nehrne.
S celou informací přišel zdroj News Europe, který oznámil, že na nás v Ženevě bude čekat verze s benzínovým motorem 2,0 Turbo a také dieselové provedení 2,2 M-Jet. První ze zmíněných bude nabízen ve třech výkonových stupních - 180, 250 a 330 koní. Dieselová Giulia bude pravděpodobně k dispozici výhradně v Evropě s výkony 135, 180 a 210 koní.
Krátce po premiéře na blížícím se autosalonu by měla Alfa Romeo spustit sériovou výrobu. Co se týče trhu v USA, tak tam by se měla nová Alfa Romeo začít prodávat ve třetím čtvrtletí tohoto roku. V Evropě by se klienti značky měli dočkat v druhé polovině května.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?