V polovině loňského roku byl celý automobilový svět doslova u vytržení. Poprask měla na svědomí italské automobilka Alfa Romeo. Slavnostně totiž odhalila plnohodnotného konkurenta BMW řady 3. Do prodeje se Giulia ale stále nedostala a my víme proč.
Původní datum, kdy měla sériová Giulia zazářit, spadalo ještě do roku 2014. Když bylo očividné, že termín není reálný, byla premiéra odsunuta na polovinu roku 2015. K té opravdu došlo a do výroby se měl model dostat již v létě 2015. K tomu ale opět nedošlo a následovalo několik dalších prohlášení, kdy se tohoto sedanu dočkáme, následované dalšími odklady. Samozřejmě se s každým takovým zpožděním rojily spekulace, proč k tomu dochází. Mluvilo se o zpoždění z důvodů potíží na čínském trhu.
Server Automotive News ale dnes přišel s potvrzenou informací, která odsouvání výroby Giulie vysvětluje. Italský sedan totiž nedosáhl při crash testech požadovaných výsledků. To znamená, že na voze museli inženýři provést nemalé změny, které zkrátka výrobu vozu posunuly až na léto 2016.
Doufejme, že se Giulie už opravdu dočkáme v létě a nebudeme svědky ještě většího zpoždění.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?