Produkční Citroën SpaceTourer jsme Vám již představili, na ženevském stánku dvojitého šípu ale nebude toto provedení osamocené. Variaci na moderní volnočasové verze přiváží SpaceTourer Hyphen, vytvořený ve spolupráci s francouzskou elektropopovou kapelou Hypnen Hyphen.
Styl základních prvků, kterými jsou tvarování nárazníků, prahů a obložení podběhů, si kříženec mezi MPV a SUV půjčuje od loňského konceptu Aircross. Všechny vyjmenované detaily mají matnou barvu Moondust Dark, jejich části jsou potom zvýrazněné oranžovočerveným odstínem. Ze světa terénních vozů pochází rovněž zvýšená světlá výška a pneumatiky s pěti gumovými pásky, nazuté na 19palcových kolech. Zelený perleťový odstín karosérie postupně přechází, použitím šestiúhelníkové fólie, v oranžovočervenou barvu, střecha je leskle černá.
S motivy exteriéru se pracuje také v interiéru. Spodní částí každého sedadla je potažena zelenou kůží Nappa s oranžovočerveným prošíváním, v horní části je látka, jejíž odstín je u každého místa jiný. Oranžovočervené popruhy drží na každém sedadle speciální polštářek z vyfrézované 3D pěny v kůži Nappa. Strop, výplně dveří i palubní deska jsou potaženy specifickou látkou, která ladí s odstíny a motivy sedadel. Pohodovou atmosféru dotváří koberečky z měkké vlny a velké střešní okno.
K pohonu slouží naftový čtyřválec BlueHDi o výkonu 150 koní v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Specialitou SpaceToureru Hyphen je odpojitelný pohon všech kol, vyvinutý ve spolupráci s Dangelem. Ten by se konec konců mohl objevit také v sériovém voze, terénní verzi však v produkční podobě pravděpodobně neuvidíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.