„V této garáži se chystá něco opravdu velkého. Dokážete si tipnout, co by to mohlo být?“ Přesně tento popisek nalezneme u obrázku garáže s logem Škody, který naše tuzemská automobilka vystavila na svém facebookovém profilu. Co se asi za tajemnými vraty schovává?
Pokud je řeč o něčem velkém v souvislosti se Škodou, každého jistě napadne příchod nového SUV Kodiaq, o kterém jste si na našem webu mohli přečíst již několikrát.
Premiéra sériového modelu je sice očekávána až v průběhu podzimního autosalonu v Paříži, již v března bychom se mohli dočkat odhalení konceptu tohoto vozu. To by samozřejmě neproběhlo nikde jinde než na autosalonu v Ženevě.
Kodiaq bude, jak je známo, využívat současnou generaci hojně rozšířené koncernové platformy MQB, stejně jako jeho bratranec Volkswagen Tiguan. Pod kapotou nalezneme benzínové i dieselové agregáty s výkonem od 115 do 220 koní. Není ale vyloučeno, že se dočkáme verze s motorem TSI o výkonu 280 koní nebo dvakrát přeplňovaného TDI z Passatu o výkonu 240 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?