„V této garáži se chystá něco opravdu velkého. Dokážete si tipnout, co by to mohlo být?“ Přesně tento popisek nalezneme u obrázku garáže s logem Škody, který naše tuzemská automobilka vystavila na svém facebookovém profilu. Co se asi za tajemnými vraty schovává?
Pokud je řeč o něčem velkém v souvislosti se Škodou, každého jistě napadne příchod nového SUV Kodiaq, o kterém jste si na našem webu mohli přečíst již několikrát.
Premiéra sériového modelu je sice očekávána až v průběhu podzimního autosalonu v Paříži, již v března bychom se mohli dočkat odhalení konceptu tohoto vozu. To by samozřejmě neproběhlo nikde jinde než na autosalonu v Ženevě.
Kodiaq bude, jak je známo, využívat současnou generaci hojně rozšířené koncernové platformy MQB, stejně jako jeho bratranec Volkswagen Tiguan. Pod kapotou nalezneme benzínové i dieselové agregáty s výkonem od 115 do 220 koní. Není ale vyloučeno, že se dočkáme verze s motorem TSI o výkonu 280 koní nebo dvakrát přeplňovaného TDI z Passatu o výkonu 240 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.