Divize Mercedes-AMG odhalilo speciální edici modelu AMG A 45, aby oslavilo dvojité vítězství v letošním ročníku závodů Formule 1.
Vozidlo dostalo speciální zbarvení karoserie se dvěma pruhy, což má připomínat současný monopost F1 W06. Společně s tím přichází větší přední splitter a střešní spoiler. Zákazníci si budou moci objednat auto v polární stříbrné metalíze, v tmavě šedé Magno a v horské šedé metalíze. Bez ohledu na výběr laku, budou všechny vozy vybaveny 19palcovými titanově šedými koly se zelenou obrubou.
Standardně je Mercedes-AMG A 45 Petronas 2015 World Champion Edition vybaven exkluzivním AMG balíčkem, dále paketem AMG DYNAMIC Plus a elektricky nastavitelnými sedadly AMG v kůži Dinamica. Nechybí ani sportovní volant Performance taktéž v kůži Dinamica a se zeleným prošitím. Zelenou barvu najdeme i na palubní desce a kolem výdechů klimatizace.
K dispozici nejsou žádné mechanické změny, takže pod kapotou je stále 2,0litrový 4válcový přeplňovaný benzínový motor s výkonem 381 koní a s 475 Nm točivého momentu. Výkon jde na obě nápravy skrze systém pohonu 4MATIC, a to přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Ta byla optimalizována tak, aby poskytla ještě rychlejší řazení, než když dřív. Možná i to má za následek zrychlení z 0-100 km/h za pouhých 4,2 sekundy.
Vůz bude v prodeji od ledna do května roku 2016 za cenu 65,402.40 eur, popřípadě za 66,818.50 eur s matně šedým lakem karoserie Magno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?