Asi tak před týdnem jsme zveřejnili podrobný článek o americké premiéře Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio, která se uskutečnila na autosalonu v Los Angeles. A k této příležitosti včera zastoupení Alfa Romeo USA spustilo mini online konfigurátor k novému modelu, který se začne prodávat v druhém kvartálu roku 2016.
Giulia Q je již (alespoň) k dostání na oficiálních amerických webových stránkách Alfy Romeo. Ovšem dopředu upozorňujeme, že si nejde nakonfigurovat absolutně vše, proto zmínění slova „mini“ v úvodním odstavci. A co vlastně je možné?
Potenciální zákazník si může vybrat odstín barvy na exteriér z následující nabídky – Rosso Alfa, třívrstvý Rosso Competizione, třívrstvý Trofeo White, Silverstone Gray Metallic, Vesuvio Gray Metallic, Vulcano Black Metallic a Montecarlo Blue Metallic. Chcete-li si vybrat i fešná kola, jsou k mání zatím jenom dvě 19palcové sady – Tecnico Light Aluminum nebo Tecnico Dark a bonusem jsou černé, červené nebo žluté brzdové třmeny.
Pokud jde o interiér, Alfa Romeo Giulia Q americké specifikace bude dodávaná výhradně v kombinaci kůže-alcantara a červeného/černého/zeleného/bílého prošívání. K dispozici jsou i černé, červené nebo ledově bílé lišty, ale záleží na zvoleném čalounění. Součástí mini konfigurátoru je také dokument, ve kterém se dočtete, jaké prvky patří do standardní výbavy. Bohužel není k dispozici velký rozsah příplatků, ale za zmínku stojí přední závodní sedadla Sparco, karbon-keramické brzdy Brembo, fixační síť i háčky do kufru a další všemožné pakety.
Máte-li zájem nahlédnout do mini online konfigurátoru, dostanete se tam přes tento odkaz. Na závěr jen ještě zmíním, že Giulia Q americké specifikace se bude prodávat se startovací cenou okolo 70 000 dolarů (v přepočtu asi 1,78 milionu korun).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?