Asi tak před týdnem jsme zveřejnili podrobný článek o americké premiéře Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio, která se uskutečnila na autosalonu v Los Angeles. A k této příležitosti včera zastoupení Alfa Romeo USA spustilo mini online konfigurátor k novému modelu, který se začne prodávat v druhém kvartálu roku 2016.
Giulia Q je již (alespoň) k dostání na oficiálních amerických webových stránkách Alfy Romeo. Ovšem dopředu upozorňujeme, že si nejde nakonfigurovat absolutně vše, proto zmínění slova „mini“ v úvodním odstavci. A co vlastně je možné?
Potenciální zákazník si může vybrat odstín barvy na exteriér z následující nabídky – Rosso Alfa, třívrstvý Rosso Competizione, třívrstvý Trofeo White, Silverstone Gray Metallic, Vesuvio Gray Metallic, Vulcano Black Metallic a Montecarlo Blue Metallic. Chcete-li si vybrat i fešná kola, jsou k mání zatím jenom dvě 19palcové sady – Tecnico Light Aluminum nebo Tecnico Dark a bonusem jsou černé, červené nebo žluté brzdové třmeny.
Pokud jde o interiér, Alfa Romeo Giulia Q americké specifikace bude dodávaná výhradně v kombinaci kůže-alcantara a červeného/černého/zeleného/bílého prošívání. K dispozici jsou i černé, červené nebo ledově bílé lišty, ale záleží na zvoleném čalounění. Součástí mini konfigurátoru je také dokument, ve kterém se dočtete, jaké prvky patří do standardní výbavy. Bohužel není k dispozici velký rozsah příplatků, ale za zmínku stojí přední závodní sedadla Sparco, karbon-keramické brzdy Brembo, fixační síť i háčky do kufru a další všemožné pakety.
Máte-li zájem nahlédnout do mini online konfigurátoru, dostanete se tam přes tento odkaz. Na závěr jen ještě zmíním, že Giulia Q americké specifikace se bude prodávat se startovací cenou okolo 70 000 dolarů (v přepočtu asi 1,78 milionu korun).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?