Jak by se dalo očekávat, Dubajský autosalon je přehlídkou luxusu, výkonu a dokonalosti na čtyřech kolech. Stejně tak by se dal charakterizovat stánek společnost Brabus, která odhaluje další zběsilý sedan.
Jako na každém jiném autosalonu ani v Dubaji, německý specialista na úpravu automobilů s trojcípou hvězdou na kapotě nezahálí. Na stánku Brabusu tak můžeme vidět spoustu novinek. Mezi ně patří například sedmi set koňový Mercedes-AMG GLE 63 S, o kterém jsme vás již informovali.
Další z novinek na stánku Brabusu je upravený čtyřdveřový sedan třídy S. Klasický Mercedes S65 disponuje šestilitrovým agregátem V12 produkuje 621 koní. Leckdo by si mol myslet, že taková porce výkonu bude dostačující, to ale není případ inženýrů Brabusu.
Vnikl tak automobil s názvem S56 Rocket 900 Desert Gold Edition. Každému tak jistě dojde, že číslovka 900, v názvu automobilu, nevyjadřuje počet gumových medvídků, který se vejde do přihrádky spolujezdce ale počet koní, které lze z motoru tohoto „zlatého ďábla“ vymáčknout.
Nutno podotknout, že se jedná stále o stejný motor jako v případě běžné S65. O to větší poklonu je třeba vyseknout před Brubasem a jeho zaměstnanci, že dokáží díky svým úpravám výkon motoru o tolik zvýšit.
Pokud si ale při pohledu na exteriér vozu říkáte, že se jedná o skutečnou lahůdku, co teprve až nahlédnete do interiéru. Kombinace černé kůže se zlatými doplňky působí opravdu nebývale extravagantně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.