Jak by se dalo očekávat, Dubajský autosalon je přehlídkou luxusu, výkonu a dokonalosti na čtyřech kolech. Stejně tak by se dal charakterizovat stánek společnost Brabus, která odhaluje další zběsilý sedan.
Jako na každém jiném autosalonu ani v Dubaji, německý specialista na úpravu automobilů s trojcípou hvězdou na kapotě nezahálí. Na stánku Brabusu tak můžeme vidět spoustu novinek. Mezi ně patří například sedmi set koňový Mercedes-AMG GLE 63 S, o kterém jsme vás již informovali.
Další z novinek na stánku Brabusu je upravený čtyřdveřový sedan třídy S. Klasický Mercedes S65 disponuje šestilitrovým agregátem V12 produkuje 621 koní. Leckdo by si mol myslet, že taková porce výkonu bude dostačující, to ale není případ inženýrů Brabusu.
Vnikl tak automobil s názvem S56 Rocket 900 Desert Gold Edition. Každému tak jistě dojde, že číslovka 900, v názvu automobilu, nevyjadřuje počet gumových medvídků, který se vejde do přihrádky spolujezdce ale počet koní, které lze z motoru tohoto „zlatého ďábla“ vymáčknout.
Nutno podotknout, že se jedná stále o stejný motor jako v případě běžné S65. O to větší poklonu je třeba vyseknout před Brubasem a jeho zaměstnanci, že dokáží díky svým úpravám výkon motoru o tolik zvýšit.
Pokud si ale při pohledu na exteriér vozu říkáte, že se jedná o skutečnou lahůdku, co teprve až nahlédnete do interiéru. Kombinace černé kůže se zlatými doplňky působí opravdu nebývale extravagantně.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.