Nejrychlejší SUV světa přichází z Británie a jmenuje se Bentley Bentayga. To si odbylo svůj oficiální debut tento týden na výstavě IAA 2015 a nová zpráva naznačuje, že se chystá ještě rychlejší verze.
V rozhovoru pro britský magazín Autocar se rozhovořil šéf vývoje Rolf Frech, který řekl, že v plánech značky je ještě rychlejší verze Bentaygy. K jejímu vývoji navíc řekl "Nikdy neříkej nikdy" a tak je jasné, že se jej opravdu dočkáme. Otázkou je, kdy to bude, protože zákulisní informace hovoří nejdříve o roce 2017.
Pod kapotou vozu by jsme mohli najít upravený dvanáctiválcový benzínový přeplňovaný motor. Ten je ve své základní konfiguraci "jen na začátku jeho potenciálu" a dá se zněj dostat víc, mnohem víc... Silnější Bentayga by navíc mohla dostat tradiční označení Speed a karoserii by mohl zdobit přední spoiler, splitter a nový nárazník s většími otvory pro přívod vzduchu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.