O Britském úpravci luxusních automobilů Kahn Design si na našem webu můžete přečíst poměrně dosti článků. Tento úpravce, který má na svědomí například úžasný stroj Vengeance, nyní přichází s úpravou legendárního offroadu.
Při vyslovení slov „offroad“ a „Kahn Design“si každý jistě vzpomene na automobil s názvem Flying Huntman. Tento „Létající lovec“ našel svůj základ ve voze Land Rover Defender a hlavní změnou oproti sériové verzi bylo přidání další nápravy.
Tentokráte se Kahn Design zaměřil na americký Jeep Wrangler. Ten je vyveden v ostře červené barvě, která je doplněna piánovou černí, kterou nalezneme například na masce chladiče, zrcátkách, střeše nebo klikách dveří. Tmavá barva je rovněž zastoupena na předních „kouřových“ světlometech a černých 17“ kolech, které se inspirují vzhledem kol z roku 1941.
Změn se dočkal i interiér. Sedadla jsou potaženy vysoce kvalitní černou kůží se stříbrným prošíváním. Pod kapotou k žádným změnám nedošlo. Vůz je tak poháněn sériovým turbodieselem 2,8 litru s výkonem 197 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?