Na trhu s autopříslušenstvím v oblasti tuningu je celkem hodně firem, co nabízí úpravy všech možných automobilů. Jednimi z nich jsou i specialisté z RevoZport, kteří upravili hypersport Lamborghini Huracan.
RevoZport navíc zároveň vypustil do světa počítačový návrh, jenž ukazuje upravený Huracan s karoserií z uhlíkových vláken a rámovou konstrukcí. Stejný lehký materiál bude také použit pro kapotu, dveře a odvětrávané blatníky, zatímco aerodynamický body kit přidá přední rozdělovač, prominentní zadní křídlo, rozšíření bočních prahů a aktivní zadní difuzor.
Přes všechny tyto doplňky, bude Huracan od RevoZport ve skutečnosti ještě o dalších 100 kg lehčí než standardní auto. Masivní úbytek hmotnosti bude možněn i díky výfukovému systému o hmotnosti pouhých 7 kg. V neposlední řadě je tu taktéž atmosférický motor V10 5,2l, u něhož čekejme posílený výkon z 602 na 690 koní. Zvýšení výkonu má na svědomí přemapovaná řídící jednotka motoru, nové sání a také zmíněný výfuk.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.