Na trhu s autopříslušenstvím v oblasti tuningu je celkem hodně firem, co nabízí úpravy všech možných automobilů. Jednimi z nich jsou i specialisté z RevoZport, kteří upravili hypersport Lamborghini Huracan.
RevoZport navíc zároveň vypustil do světa počítačový návrh, jenž ukazuje upravený Huracan s karoserií z uhlíkových vláken a rámovou konstrukcí. Stejný lehký materiál bude také použit pro kapotu, dveře a odvětrávané blatníky, zatímco aerodynamický body kit přidá přední rozdělovač, prominentní zadní křídlo, rozšíření bočních prahů a aktivní zadní difuzor.
Přes všechny tyto doplňky, bude Huracan od RevoZport ve skutečnosti ještě o dalších 100 kg lehčí než standardní auto. Masivní úbytek hmotnosti bude možněn i díky výfukovému systému o hmotnosti pouhých 7 kg. V neposlední řadě je tu taktéž atmosférický motor V10 5,2l, u něhož čekejme posílený výkon z 602 na 690 koní. Zvýšení výkonu má na svědomí přemapovaná řídící jednotka motoru, nové sání a také zmíněný výfuk.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?