Druhá generace německého Opelu Insignia je stále v nedohlednu a dle posledních zpráv to vypadá, že se jí dočkáme až za 2 roky.
Vůz má být přitom silně ovlivněn designem konceptu Monza, ale samozřejmě výsledná podoba bude méně dramatická. Nová Insignia nabídne svažující se linii střechy a bude vypadat spíše jako čtyřdveřové kupé než jako velký klasický sedan.
Když už mluvíme o velikosti, nová generace bude o něco větší než současný model a počítá se s nárůstem rozvoru o 10 cm. Díky tomu naroste prostor pro nohy na zadních sedadlech. Zákulisní informace hovoří i o tom, že v nabídce se objeví i verze ST, takže se nezapomene ani na rodiny. Díky moderním materiálům a nejnovějším vývojovým technologiím má Insignie zhubnout okolo 130 kg, což zajistí i nižší spotřebu paliva.
Další informace jsou velmi omezené, vůz by měl ve své výbavě obsahovat velký digitální displej místo klasické palubní desky, head-up display a samozřejmě nové z aktualizované motory.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.