Navzdory tomu, že ostrá verze třídy C už klepe na dveře, se můžeme podívat jak nejspíše bude vypadat už nyní.
Už nyní můžeme mít představu, co nás čeká. C 63 AMG Coupé je sice na cestě, ale ještě si na něj počkáme. Už 19. Srpna nám jí Mercedes oficiálně představí. Samozřejmě nás čeká dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů a výkonu 375 kW.
Velkou neznámou je ale verze kabriolet. Na otevřené „Céčko“ si ještě pěkně dlouho počkáme. Tedy pokud vůbec dorazí. Kabriolety poslední dobou netáhnou a žádná automobilka se nechce pouštět do něčeho, o čem nemá jistotu, že se jí to vyplatí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?