Výrobní cyklus hypersportu P1 se nezadržitelně blíží ke svému konci. Na posledních zbývajících kusech tak zběsile a neúnavně pracují inženýři oddělení MSO.
Jedná se o oddělení McLaren Special Operations, což je jakási tuningová organizace uvnitř McLarenu.
Není tomu dávno, kdy MSO představilo oranžového ďábla s vydatnou porcí karbonu na svém těle. Jejich poslední vůz je ale pravý opak. Jedná se o temného ďábla s pekelně oranžovými doplňky. Touto stylizací tak vůz značně připomíná současný monopost formule 1 stáje McLaren, který pilotuje Fernando Alonso a Jensen Button.
Jedná se o druhý vůz z připravované série Dvaceti upravených P1, které tak završí éru výroby tohoto impozantního hybridního hypersportu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?