Výrobní cyklus hypersportu P1 se nezadržitelně blíží ke svému konci. Na posledních zbývajících kusech tak zběsile a neúnavně pracují inženýři oddělení MSO.
Jedná se o oddělení McLaren Special Operations, což je jakási tuningová organizace uvnitř McLarenu.
Není tomu dávno, kdy MSO představilo oranžového ďábla s vydatnou porcí karbonu na svém těle. Jejich poslední vůz je ale pravý opak. Jedná se o temného ďábla s pekelně oranžovými doplňky. Touto stylizací tak vůz značně připomíná současný monopost formule 1 stáje McLaren, který pilotuje Fernando Alonso a Jensen Button.
Jedná se o druhý vůz z připravované série Dvaceti upravených P1, které tak završí éru výroby tohoto impozantního hybridního hypersportu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?