Chtěli byste kladivo na BMW M4, ale nemáte na něj? Dostupnější verze je už na cestě a nebojte se, bude s ní zábava!
Lexus RC F je úžasné auto. Vidlicový osmiválec bez turba, špéra na zadní nápravě, osmistupňový automat, 473 koní ale také cenovka začínající dvěma miliony. Chcete takové auto, nepotřebujete nutně osmiválec, ale máte daleko nižší rozpočet? Lexus vám nyní jde na ruku s levnější alternativou.
Stále dosti lákavou alternativou. Protože dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem a přímým vstřikováním není žádný slaboch. Výkon 245 koní a vypadá na papíře dobře a v reálu potrápí všechny Octavie RS. Maximum točivého momentu o hodnotě 350 Nm zase lehce rozhodí v zatáčce zadek. Powerslide bude skvěle řiditelný i díky samosvornému diferenciálu typu torsen.
Je libo dalších specifikací, tak prosím. Stovku pokoří za přijatelných 7,5 sekundy. Maximálně bude uhánět 230 km/h a kombinovaně by mělo usrkávat 7,2 litru na 100 km. I standartní RC s dvoulitrem dostane osmistupňový automat. Ve výbavě Sport můžete dostat již zmíněný samosvor, velké 19“ disky, adaptivní podvozek nebo odlišný design karoserie. To zní dobře, že.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?