Chtěli byste kladivo na BMW M4, ale nemáte na něj? Dostupnější verze je už na cestě a nebojte se, bude s ní zábava!
Lexus RC F je úžasné auto. Vidlicový osmiválec bez turba, špéra na zadní nápravě, osmistupňový automat, 473 koní ale také cenovka začínající dvěma miliony. Chcete takové auto, nepotřebujete nutně osmiválec, ale máte daleko nižší rozpočet? Lexus vám nyní jde na ruku s levnější alternativou.
Stále dosti lákavou alternativou. Protože dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem a přímým vstřikováním není žádný slaboch. Výkon 245 koní a vypadá na papíře dobře a v reálu potrápí všechny Octavie RS. Maximum točivého momentu o hodnotě 350 Nm zase lehce rozhodí v zatáčce zadek. Powerslide bude skvěle řiditelný i díky samosvornému diferenciálu typu torsen.
Je libo dalších specifikací, tak prosím. Stovku pokoří za přijatelných 7,5 sekundy. Maximálně bude uhánět 230 km/h a kombinovaně by mělo usrkávat 7,2 litru na 100 km. I standartní RC s dvoulitrem dostane osmistupňový automat. Ve výbavě Sport můžete dostat již zmíněný samosvor, velké 19“ disky, adaptivní podvozek nebo odlišný design karoserie. To zní dobře, že.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?