Současná generace Fiatu 500C prošla celkem nedávno faceliftem a nyní se objevil speciální kousek, který obdržel na míru šité body doplňky. Ten se stane objektem dražby a výtěžek půjde na konto jedné známé organizaci.
Vůz vychází z provedení Lounge a nese bílý lak karoserie s červenou střechou, přičemž pod kapotou je usazen 1,2-litrový benzínový motor s výkonem 69 koní. Odlišností oproti běžným 500C jsou však právě kožené prvky, které jsou z pravé telecí kůže a vypracoval je mistr Stefano Conticelli. Na automobilu můžeme vidět, jak se dají zdokonalit italské produkty, kterým je tato 500C. Přírodní typ zlatavé kůže byl navíc ošetřen tak, aby vydržel veškeré vlivy matky přírody.
Kůže byla aplikována na podběhy kol, kolem světlometů a zadních světel, dále obklopuje přední mřížku a boční zpětná zrcátka dostali imitaci mahagonového dřeva. Speciální je zavazadlový prostor, kde je umístěn piknikový koš potažený... telecí kůží.
Speciální Fiat 500C bude vydražen na chartitativním večírku "I Defend Gala 2015" a výtěžek z dražby bude věnován nadaci podporující lidská práva "Robert F. Kennedy Human Rights Europe".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?