Současná generace Fiatu 500C prošla celkem nedávno faceliftem a nyní se objevil speciální kousek, který obdržel na míru šité body doplňky. Ten se stane objektem dražby a výtěžek půjde na konto jedné známé organizaci.
Vůz vychází z provedení Lounge a nese bílý lak karoserie s červenou střechou, přičemž pod kapotou je usazen 1,2-litrový benzínový motor s výkonem 69 koní. Odlišností oproti běžným 500C jsou však právě kožené prvky, které jsou z pravé telecí kůže a vypracoval je mistr Stefano Conticelli. Na automobilu můžeme vidět, jak se dají zdokonalit italské produkty, kterým je tato 500C. Přírodní typ zlatavé kůže byl navíc ošetřen tak, aby vydržel veškeré vlivy matky přírody.
Kůže byla aplikována na podběhy kol, kolem světlometů a zadních světel, dále obklopuje přední mřížku a boční zpětná zrcátka dostali imitaci mahagonového dřeva. Speciální je zavazadlový prostor, kde je umístěn piknikový koš potažený... telecí kůží.
Speciální Fiat 500C bude vydražen na chartitativním večírku "I Defend Gala 2015" a výtěžek z dražby bude věnován nadaci podporující lidská práva "Robert F. Kennedy Human Rights Europe".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.