Supersportů prostě není nikdy dost. Proto se již v září letošního roku můžeme těšit na zbrusu nový silniční Sin R1!
Automobilka Sin Cars je malý výrobce automobilů. Firma začínala jako výrobce závodních motokár. Postupem času se propracovávala k úpravám závodních vozů BMW. Vrcholem evoluce tohoto výrobce bylo postavení vlastního závodního vozu Sin R1.
Nás ale bude více zajímat vůz Sin R1 RS. Jedná se o supersportovní automobil založený na svém závodním bratříčkovi. R1 RS je poháněný motorem V8 s objemem 6,2 litru od společnosti General Motors. Tento agregát dokáže vyvinout výkon 525 koní a dokáže vůz vystřelit z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy.
Svou světovou premiéru si vůz odbude již v září letošního roku na slavném frankfurtském autosalonu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?