Fiat 500 patří tradičně mezi nejoblíbenější mini vozítka, který ze svých drobných rozměrů těží především ve městě. Rozměry ale nejsou jedinou předností tohoto vozu. Hlavním důvodem, proč si lidé kupují Fiat 500 je fakt, že spíš než auto působí jako módní doplněk. Jedná se vlastně o jakousi kabelku na kolečkách. Tento oblíbený model je na trhu již od roku 2007 a do dnes se jich prodalo ohromných 1,5 milionu. To vypovídá jen o tom, že možná ani není na voze co měnit, přesto byla ale dnes světu představena omlazená verze. Samotní designéři si byli velice dobře vědomi faktu, že po designové stránce je takřka zbytečné vůz upravovat, protože jeho retro design jen tak z módy nevyjde. Na první pohled si ale každý člověk všimne nových světlometů, které nyní disponují LED diodami pro denní svícení. Výraznější změnou také prošel přední nárazník i maska vozu. Tím ale změny exteriéru, které stojí za zmínku, končí. Další změnu nalezneme v interiéru. Již při letmém pohledu si každý všimne nového pětipalcového displaye ve středovém panelu. Ten v sobě ukrývá nový informační systém Uconnect. Jedná se o identickou obrazovku i systém, který využívají větší bratři Fiatu 500, jako například 500L Living či 500X. Základním motorem pro Nový Fiat 500 bude benzínový motor 1,2 litru s výkonem 62 koní. V nabídce také nebude chybět motor TwinAir o objemu 0,9 litru s výkonem 85 nebo 105 koní v závislosti na zvolené variantě.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?