Fiat 500 patří tradičně mezi nejoblíbenější mini vozítka, který ze svých drobných rozměrů těží především ve městě. Rozměry ale nejsou jedinou předností tohoto vozu. Hlavním důvodem, proč si lidé kupují Fiat 500 je fakt, že spíš než auto působí jako módní doplněk. Jedná se vlastně o jakousi kabelku na kolečkách. Tento oblíbený model je na trhu již od roku 2007 a do dnes se jich prodalo ohromných 1,5 milionu. To vypovídá jen o tom, že možná ani není na voze co měnit, přesto byla ale dnes světu představena omlazená verze. Samotní designéři si byli velice dobře vědomi faktu, že po designové stránce je takřka zbytečné vůz upravovat, protože jeho retro design jen tak z módy nevyjde. Na první pohled si ale každý člověk všimne nových světlometů, které nyní disponují LED diodami pro denní svícení. Výraznější změnou také prošel přední nárazník i maska vozu. Tím ale změny exteriéru, které stojí za zmínku, končí. Další změnu nalezneme v interiéru. Již při letmém pohledu si každý všimne nového pětipalcového displaye ve středovém panelu. Ten v sobě ukrývá nový informační systém Uconnect. Jedná se o identickou obrazovku i systém, který využívají větší bratři Fiatu 500, jako například 500L Living či 500X. Základním motorem pro Nový Fiat 500 bude benzínový motor 1,2 litru s výkonem 62 koní. V nabídce také nebude chybět motor TwinAir o objemu 0,9 litru s výkonem 85 nebo 105 koní v závislosti na zvolené variantě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.