Foto: Fiat 500 prošel faceliftem

Fiat 500 po faceliftu je jen drobně odlišný od svého předchůdce. Všimnete si hlavně nových světlometů a předního nárazníku.
Fiat 500 po faceliftu je jen drobně odlišný od svého předchůdce. Všimnete si hlavně nových světlometů a předního nárazníku., foto: Fiat Chrysler Automobiles
ar3 4. července 2015 12:52
Sdílej:

Fiat 500 patří tradičně mezi nejoblíbenější mini vozítka, který ze svých drobných rozměrů těží především ve městě. Rozměry ale nejsou jedinou předností tohoto vozu. Hlavním důvodem, proč si lidé kupují Fiat 500 je fakt, že spíš než auto působí jako módní doplněk. Jedná se vlastně o jakousi kabelku na kolečkách. Tento oblíbený model je na trhu již od roku 2007 a do dnes se jich prodalo ohromných 1,5 milionu. To vypovídá jen o tom, že možná ani není na voze co měnit, přesto byla ale dnes světu představena omlazená verze. Samotní designéři si byli velice dobře vědomi faktu, že po designové stránce je takřka zbytečné vůz upravovat, protože jeho retro design jen tak z módy nevyjde. Na první pohled si ale každý člověk všimne nových světlometů, které nyní disponují LED diodami pro denní svícení. Výraznější změnou také prošel přední nárazník i maska vozu. Tím ale změny exteriéru, které stojí za zmínku, končí. Další změnu nalezneme v interiéru. Již při letmém pohledu si každý všimne nového pětipalcového displaye ve středovém panelu. Ten v sobě ukrývá nový informační systém Uconnect. Jedná se o identickou obrazovku i systém, který využívají větší bratři Fiatu 500, jako například 500L Living či 500X. Základním motorem pro Nový Fiat 500 bude benzínový motor 1,2 litru s výkonem 62 koní. V nabídce také nebude chybět motor TwinAir o objemu 0,9 litru s výkonem 85 nebo 105 koní v závislosti na zvolené variantě.

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?