Nová zpráva od BMW uvádí, že se brzo na trh dostane verze s M paketem Performance.
Samotní představitelé firmy BMW přitom popírají příchod plnohodnotné ostré verze M7. Zahraniční magazín Car & Driver však říká, že nová generace BMW 7 (G11) bude pravděpodobně používat hybridní ústrojí. To znamená, že pod kapotou bude konvenční spalovací motor doplněn o elektrický motor.
Díky tomu máme čekat lepší výkony bez přidání příliš velká váhy v porovnání s běžným hybridním ústrojím. Kromě toho, hybridní sedmička bude sloužit jako náhrada za současnou Alpinu B7. Pod její kapotou se ocitne benzínový twin-turbo osmiválec o objemu 4,4-litru.
U ní čekejme výkon 600 koní, což je o 60 koní víc, než dnes. V nabídce se objeví i model 760i se známým twin-turbo dvanáctiválcem s výkonem 300 koní
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?