Nová zpráva od BMW uvádí, že se brzo na trh dostane verze s M paketem Performance.
Samotní představitelé firmy BMW přitom popírají příchod plnohodnotné ostré verze M7. Zahraniční magazín Car & Driver však říká, že nová generace BMW 7 (G11) bude pravděpodobně používat hybridní ústrojí. To znamená, že pod kapotou bude konvenční spalovací motor doplněn o elektrický motor.
Díky tomu máme čekat lepší výkony bez přidání příliš velká váhy v porovnání s běžným hybridním ústrojím. Kromě toho, hybridní sedmička bude sloužit jako náhrada za současnou Alpinu B7. Pod její kapotou se ocitne benzínový twin-turbo osmiválec o objemu 4,4-litru.
U ní čekejme výkon 600 koní, což je o 60 koní víc, než dnes. V nabídce se objeví i model 760i se známým twin-turbo dvanáctiválcem s výkonem 300 koní
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?