Se zajímavou informací přišel zahraniční server Auto Express, který říká, že se chystá ostřejší varianta hybridního kupé i8.
Pokud je to pravda, dle dostupných informací má vůz dostat čtyřválec o výkonu okolo 335 kW. BMW hodlá posílené i8 představit ve spojitosti se slavnostmi sta let od založení mnichovské automobilky a právě tohle je akce, na níž by se mohlo sportovněji naladěné i8 ukázat.
Výkon 460 koní z dvoulitrového čtyřválce bude posílen i nadále elektromotory, což znamená, že zrychlení z nuly na 100 km/h se odehraje pod 4,4 sekundy a maximální rychlost možná přesáhne doposud elektronicky omezených 250 km/h.
Více sportovnější i8 má navíc dostat výhradně dvě sedadla a dočká se úbytku na váze, takže váha klesne pod aktuálních 1485 kg. Mezi nové prvky, které mají ostřejší BMW i8 odlišit od základu, jsou širší litá kola a nebo zadní křídlo z konceptu BMW 3.0 CSL Hommage.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?