Se zajímavou informací přišel zahraniční server Auto Express, který říká, že se chystá ostřejší varianta hybridního kupé i8.
Pokud je to pravda, dle dostupných informací má vůz dostat čtyřválec o výkonu okolo 335 kW. BMW hodlá posílené i8 představit ve spojitosti se slavnostmi sta let od založení mnichovské automobilky a právě tohle je akce, na níž by se mohlo sportovněji naladěné i8 ukázat.
Výkon 460 koní z dvoulitrového čtyřválce bude posílen i nadále elektromotory, což znamená, že zrychlení z nuly na 100 km/h se odehraje pod 4,4 sekundy a maximální rychlost možná přesáhne doposud elektronicky omezených 250 km/h.
Více sportovnější i8 má navíc dostat výhradně dvě sedadla a dočká se úbytku na váze, takže váha klesne pod aktuálních 1485 kg. Mezi nové prvky, které mají ostřejší BMW i8 odlišit od základu, jsou širší litá kola a nebo zadní křídlo z konceptu BMW 3.0 CSL Hommage.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.