Přiostřený crossover z Itálie dorazí.
Abarth se chystá okořenit další z modelů Fiatu. Tentokrát stylový crossover 500x, který se těší velké popularitě. Jeho nejsilnější motor je prozatím přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,4 litru a výkonu 140 koní.
Verze Abarth však nabídne čtyřválec o objemu 2,4 litru a výkonu přes 200 koní. Ve hře je i agregát z Alfy Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde, tedy čtyřválec s objemem 1,75 litru a výkonem 240 koní.
Fiat 500x v úpravě Abarth se nám zřejmě představí již letos v září na autosalonu ve Frankfurtu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.