Toyota představuje novou generaci vlajkové lodě svých pick-upů. Nový Hilux oproti předchozí generaci narostl a stal se prý ještě odolnějším a spolehlivějším než jeho předchůdce.
Toyota Hilux, patří mezi nejlépe se prodávající pick-upy na celém světě. Poprvé byla představena již roku 1968. Nyní byla v Bangkoku celosvětově představena již osmá generace této legendy. V průběhu října by se měl Hilux začít prodávat na trhu v Austrálii. O zbytku světa zatím nebylo nic řečeno.
To proč se tento vůz stal legendou je jeho odolnost a spolehlivost. Jen si vzpomeňme na bláznivé kousky Top Gearu při pokusu Hilux zničit. Ten je vždy překvapil, když i po extrémním namáhání, například když byl vůz nechán na pospas moři po celou noc, vždy nastartoval a nenechal se vyvést z míry.
Vývojáři Toyoty chtěli tuto stránku Hiluxu ještě povýšit a proto cestovali napříč celým světem, aby zjistili zpětnou vazbu od zákazníků a i to, jak se bude vůz chovat v různých klimatických podmínkách.
Novinka narostla oproti předchůdci o zanedbatelných 7 cm. Důležitější je, že se zvětšila palivová nádrž, která již v dřívější generaci patřila mezi ty objemnější.
Nový Hilux také slibuje širokou nabídku příplatkové výbavy a pohodlí, které se zatím do vozů určených primárně pro práci nedostává tolik jako do luxusnějších SUV.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?