Toyota představuje novou generaci vlajkové lodě svých pick-upů. Nový Hilux oproti předchozí generaci narostl a stal se prý ještě odolnějším a spolehlivějším než jeho předchůdce.
Toyota Hilux, patří mezi nejlépe se prodávající pick-upy na celém světě. Poprvé byla představena již roku 1968. Nyní byla v Bangkoku celosvětově představena již osmá generace této legendy. V průběhu října by se měl Hilux začít prodávat na trhu v Austrálii. O zbytku světa zatím nebylo nic řečeno.
To proč se tento vůz stal legendou je jeho odolnost a spolehlivost. Jen si vzpomeňme na bláznivé kousky Top Gearu při pokusu Hilux zničit. Ten je vždy překvapil, když i po extrémním namáhání, například když byl vůz nechán na pospas moři po celou noc, vždy nastartoval a nenechal se vyvést z míry.
Vývojáři Toyoty chtěli tuto stránku Hiluxu ještě povýšit a proto cestovali napříč celým světem, aby zjistili zpětnou vazbu od zákazníků a i to, jak se bude vůz chovat v různých klimatických podmínkách.
Novinka narostla oproti předchůdci o zanedbatelných 7 cm. Důležitější je, že se zvětšila palivová nádrž, která již v dřívější generaci patřila mezi ty objemnější.
Nový Hilux také slibuje širokou nabídku příplatkové výbavy a pohodlí, které se zatím do vozů určených primárně pro práci nedostává tolik jako do luxusnějších SUV.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.