Teď zvládnete souboj s městem daleko lépe, nebo ne?
Po vzoru Q3 dostane i nejmenší Audi dobrodružně vyhlížející úpravu. Na boj s vysokými obrubníky, hlubokými kanály a všemožnými výmoly se odvážně můžete vrhnout v Audi A1 a A1 Sportback s novým balíčkem Active.
Decentní, avšak nepřehlédnutelné oplastování celého auta v kontrastní šedé barvě nepůsobí offroadovým vzhledem, ostatně o to se také v Audi nesnažili. Jen decentně má zřejmě poukazovat na odvážnou povahu A1 popřípadě jeho majitele.
Samozřejmě hlavní důvod je design a především odlišnost od všech ostatních A1 a paketů. Kontrastní šedá je i na zrcátcích a A sloupcích přes které navazuje na lem střechy. Působí to velmi dobrým dojmem a zvláště pak v kombinaci s červeným lakem karoserie.
Kromě toho přibyl i nový design kol. Nabídka čítá dvě designové varianty. První pro menší 17-ti palcová a druhá pro větší 18-ti palcová. Balíček Active bude k objednání během několika týdnů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?