Britský úpravce luxusních vozů, přináší první vizualizace svého dlouho očekávaného modelu s názvem Vengeance. Jeho základ tvoří Aston Martin DB9. K mání by měl být již koncem letošního roku s cenou kolem 11 a půl milionu korun.
Společnost Kahn Design již delší dobu poodhaluje podobu novinky Vengeance. Nejprve byla do světa vypuštěna pouze kresba siluety, která byla dle samotných tvůrců velice inspirována vzhledem šavlozubého tygra. Po ní následovalo vypuštění skici celého vozu a nyní se konečně můžeme kochat oficiálními, počítačovými vizualizacemi tohoto jedinečného automobilu.
Slovo jedinečný je opravdu na místě. Do konce letošního roku se totiž plánuje vyrobit pouze 5 kusů a během průběhu roku 2016 pouze dalších 10. Celkově by výroba neměla přesáhnout počet 20 exemplářů. Tato omezené produkce má své opodstatnění v tom faktu, že vozy jsou sestavovány kompletně ručně a to v továrně Kahn v Midlands.
Jak jsme již zmínili, Vengeance je postavena na základě Aston Martinu DB9. Sám výrobce sice nevypustil o motorové stránce vozu žádné konkrétní informace, ale předpokládá se, že se bude jednat o motor V12 5,9 litru, který pohání právě DB9. Zmíněný agregát disponuje výkonem 510 koní.
O designu vozu by se dalo hovořit hodiny a hodiny. Ve srovnáním s originálním Astonem působí Vengeance mnohem agresivněji. To hlavní díky nové přední masce. Sedm příčných „mřížek“, které dávají vozu při pohledu zpředu, naprosto jedinečný vzhled. Zadní linie vozu jsou naopak dokonale hladké a plynulé. K celkovému vzhledu dokonale pasují jedinečná kola o rozměrech 21“ vpředu a 22“ vzadu.
Každý jednotlivý vůz by měl být k dostání s cenovkou 11 a půl milionu korun. To je sice mnohem více, než za klasický Aston Martin DB9, ale když si uvědomíte, že vůz je kompletně ručně vyráběný, jako například vozy značek Pagani a Rolls Royce, nezní 11 a půl milionu korun vůbec přemrštěně.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.