Toyota GT86 se dočkala omlazení. Přepracována byla zejména z pohledu jízdních vlastností. Verze 2015 by se měla na našem trhu objevit již v létě.
Toyota GT86 je společně se svým dvojčetem Subaru BRZ považována za jedno z nejzábavnějších aut pro řidiče. To všechno navíc za rozumnou cenu. (základní model přijde na něco málo přes 800 000,-, nejvyšší pak na 1 100 000)
Pro letošní rok se navíc GT86 dočkalo omlazení v podobě lehkého faceliftu a namísto antény nám na střeše přibyla stylová žraločí ploutev.
Hlavní změny se ovšem udály v oblasti podvozku a řízení. Bylo přepracované konkrétně celé odpružení včetně úpravy obou náprav. Vůz má být nyní ovladatelnější a poskytovat řidiči větší oporu během jízdy na hraně.
Pod kapotou zůstává vše při starém. Srdcem automobilu zůstává i nadále dvoulitrový čtyřválec boxer produkující 200 koňských sil.
Tímto omlazením se Toyota pokouší vůz zatraktivnit, protože stále není spokojena s prodejními čísly tohoto malého sporťáku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?