Společnost Kahn Design představuje první nástin podoby svého nového díla. Tím bude sportovní cupé, vycházejí z vozu Aston Martin DB9, nesoucí jméno Vengeance.
Britská firma Kahn Design rozhodně nepatří mezi nejznámější výrobce automobilů na světě. Přitom mezi jejich zákazníky patří celebrity, jako je Justin Bieber a Katie Price. Tato společnost ze Spojeného království se specializuje výhradně na úpravu luxusních vozů. Mezi jejich nejznámější práce patří přestavby vozů Range Rover a Maybach.
Nyní si ale do parády bere sportovní cupé od automobilky Aston Martin. Mnoho informací o chystané sporťáku Vengeance zatím nemáme. S jistotou víme pouze to, že vůz bude mít kompletně celou karoserii vyrobenou z ručně opracovaného hliníku. Pod tímto lehkým kabátem, by se mělo nacházet tepající srdce V12 o objemu 5.9 litru, napojené na šesti stupňovou automatickou převodovku, stejně jako v běžném DB9.
Při pohledu na skicu od výrobce je patrné, že vůz bude navazovat na tradiční design britských sportovních vozů. Zajisté vás upoutá typická dlouhá kapota s průduchy na bocích a táhlá klesající záď vozu.
Více informací včetně celkového vzhledu vozu by měly být známy do několika týdnů. Já sám se již této lahůdky nemohu dočkat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?