Přímého nástupce nechystáme, oznámil šéf Peugeotu. Není to trochu škoda, však je to skvělé auto.
Během letošního autosalonu v Šanghaji byl od kolegů z Autocaru dotázán sám šéf Peugeotu Maxime Picat. Během rozhovoru se dostali až k tématu Peugeot RCZ. V rozhovoru Maxime Picat řekl, že RCZ „miluje, ale chce, aby se automobilka soustředila na své hlavní modely“, respektive na základní a tudíž nejdůležitější vozy ze své modelové nabídky.
Také dodal, že se nechtějí pouštět do teritorií prémiových značek, protože by to „pro Peugeot bylo rozptýlení“ a to oni při soustředěné práci na hlavních modelech nechtějí.
RCZ se v roce 2009 představil veřejnosti a tři roky na to prošel faceliftem. Posléze přišel ve verzi R, která nabízí přeplňovanou 1,6 s výkonem 260 koní (194 kW) a je tedy nejsilnějším modelem v historii značky.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.