Přímého nástupce nechystáme, oznámil šéf Peugeotu. Není to trochu škoda, však je to skvělé auto.
Během letošního autosalonu v Šanghaji byl od kolegů z Autocaru dotázán sám šéf Peugeotu Maxime Picat. Během rozhovoru se dostali až k tématu Peugeot RCZ. V rozhovoru Maxime Picat řekl, že RCZ „miluje, ale chce, aby se automobilka soustředila na své hlavní modely“, respektive na základní a tudíž nejdůležitější vozy ze své modelové nabídky.
Také dodal, že se nechtějí pouštět do teritorií prémiových značek, protože by to „pro Peugeot bylo rozptýlení“ a to oni při soustředěné práci na hlavních modelech nechtějí.
RCZ se v roce 2009 představil veřejnosti a tři roky na to prošel faceliftem. Posléze přišel ve verzi R, která nabízí přeplňovanou 1,6 s výkonem 260 koní (194 kW) a je tedy nejsilnějším modelem v historii značky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.