Nejluxusnější Mondeo přichází současně ve verzi sedan i kombi, výhradně je budete mít s dvoulitrovými motory přičemž za nejdražší verzi zaplatíte 1 059 990 Kč.
Historicky první Mondeo ve výbavě Vignale v Čechách přijde nejméně na 929 990 Kč. Za tyto peníze dostanete naftový dvoulitr s výkonem 132 kW spojený se šestistupňovým manuálem a ve verzi sedan.
Za praktičtější kombi si připlatíte 30 tisíc korun, za dvouspojkový automat Powershift zaplatíte navíc 50 tisíc korun. Samozřejmě je k dispozici i pohon všech kol. Společně s automatem za něj zaplatíte 1 029 990 Kč.
A jaká je základní výbava? Dvouzónová klimatizace, adaptivní diodové světlomety, parkovací senzory vpředu a vzadu. Elektricky polohovatelné sedadlo řidiče, rozpoznávání dopravních značek, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, metalický lak, 18-ti palcová litá kola, či kožené sedadla a kožená přístrojová deska.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.