Nejluxusnější Mondeo přichází současně ve verzi sedan i kombi, výhradně je budete mít s dvoulitrovými motory přičemž za nejdražší verzi zaplatíte 1 059 990 Kč.
Historicky první Mondeo ve výbavě Vignale v Čechách přijde nejméně na 929 990 Kč. Za tyto peníze dostanete naftový dvoulitr s výkonem 132 kW spojený se šestistupňovým manuálem a ve verzi sedan.
Za praktičtější kombi si připlatíte 30 tisíc korun, za dvouspojkový automat Powershift zaplatíte navíc 50 tisíc korun. Samozřejmě je k dispozici i pohon všech kol. Společně s automatem za něj zaplatíte 1 029 990 Kč.
A jaká je základní výbava? Dvouzónová klimatizace, adaptivní diodové světlomety, parkovací senzory vpředu a vzadu. Elektricky polohovatelné sedadlo řidiče, rozpoznávání dopravních značek, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, metalický lak, 18-ti palcová litá kola, či kožené sedadla a kožená přístrojová deska.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?