Aktuální generace Mercedesu třídy C dostane podle nejnovějších zpráv pod kapotu nový 1,6-litrový přeplňovaný motor. Jedná se o benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a výkonu 130 koní, který bude tvářit základní verzi.
Tím to ale nekončí, protože výrobce oznámil příchod několika nových verzí. Nové Céčko bude k dispozici ve verzi C200 4MATIC a C220D 4MATIC a jak označení napovídá, oba dostanou pohon všech čtyř kol. Benzínová varianta je dodávána s 2,0-litrovým motorem o výkonu 184 koní a točivém momentu 300 Nm, zatímco diesel nabízí 2,1-litrový motor se 170 koňmi a 400 Nm.
Mercedes-Benz C300 dostane dvoulitrový 4-válec s výkonem 245 koní, s nímž zrychlí z 0 na 100 km / h za 5,9 sekundy (6,1 sekundy ve verzi Kombi). Dle výrobce navíc spotřebuje v kombinovaném cyklu jen 6,3 litru na 100 km (6,4 l / 100 km ve verzi Kombi).
Mercedes také oznámil, že všechna provedení mohou být nyní vybavena head-up displejem, touchpadem a širokou škálu inteligentních asistenčních systémů, stejně jako vyhřívaným volantem a novou nabídkou dekoračních lišt.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.