Aktuální generace Mercedesu třídy C dostane podle nejnovějších zpráv pod kapotu nový 1,6-litrový přeplňovaný motor. Jedná se o benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a výkonu 130 koní, který bude tvářit základní verzi.
Tím to ale nekončí, protože výrobce oznámil příchod několika nových verzí. Nové Céčko bude k dispozici ve verzi C200 4MATIC a C220D 4MATIC a jak označení napovídá, oba dostanou pohon všech čtyř kol. Benzínová varianta je dodávána s 2,0-litrovým motorem o výkonu 184 koní a točivém momentu 300 Nm, zatímco diesel nabízí 2,1-litrový motor se 170 koňmi a 400 Nm.
Mercedes-Benz C300 dostane dvoulitrový 4-válec s výkonem 245 koní, s nímž zrychlí z 0 na 100 km / h za 5,9 sekundy (6,1 sekundy ve verzi Kombi). Dle výrobce navíc spotřebuje v kombinovaném cyklu jen 6,3 litru na 100 km (6,4 l / 100 km ve verzi Kombi).
Mercedes také oznámil, že všechna provedení mohou být nyní vybavena head-up displejem, touchpadem a širokou škálu inteligentních asistenčních systémů, stejně jako vyhřívaným volantem a novou nabídkou dekoračních lišt.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?