Ford představil nové Galaxy, praktičtější verze S-Maxe přichází s širokou nabídkou motorů a novou technikou.
Nový Ford Galaxy se mezigeneračně výrazně změnil. Co do nabídky vnitřního prostoru je ve srovnání předchozí generace výrazně prostornější. Sedm plnohodnotných míst znamená dostatek místa a to i na hlavu ve všech třech řadách.
Poslední, třetí řada s dvojicí míst má být v rámci konkurenčního boje nejprostornější. To má být jedna z hlavních zbraní proti ostatním velkoprostorovým vozům. Sedadla v třetí řadě se jednoduše sklápějí pomocí tlačítka, díky kterému je i jedním stisknutím znovu postavíte.
Nabídka motorů je velmi široká. Začneme od dieselových dvoulitrových čtyřválců TDCi. Ty jsou dostupné ve třech výkonových variantách. První je s výkonem 88 kW (120 koní) následovaný 110 kW (150 koní) a pak třetí výkonovou variantou 132 kW (180 koní). Vrcholem bude dvojitě přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel s výkonem 154 kW (210 koní) a 450 Nm.
Z benzinových agregátů budou mít zákazníci na výběr ze dvou. Prvním je přeplňovaná 1,5 EcoBoost s výkonem 118 kW (160 koní) a pak silnější dvoulitr o výkonu 176 kW (240 koní).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.