Již zítra se dočkáme plného odhalení nejnovější generace ostrého Civicu Type R a možná právě proto odhalilo polské zastoupení značky její novou fotku.
Červený Civic Type R stojí vedle klasického Civicu 5D a Civicu Tourer. Snad nejvíc očekávaný hothatch letoška si svou veřejnou premiéru odbude zítra na autosalonu v Ženevě. Před pár dny jsme mohli vidět i podobu zadní části a i to, jak bude vypadat kabina. Výsledné ztvárnění Civicu Type R je doslova převzato z dřívějšího konceptu Typer R Concept a Concept II.
Pod kapotou zcela jistě najdeme 2,0-litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem více než 280 koní. Ty motor vyšle na přední nápravu, kde se budou o přenos výkonu starat 19-palcové lesklé černé ráfky. Produkční Civic Type R má dosáhnout nejvyšší maximální rychlosti 270 km / h a v případě nouze se o bezpečné zastavení postarají brzdy Brembo s vrtanými kotouči o průměru 350mm.
Honda již dříve zmínila, že nový Civic Type R bude mít vylepšené řízení, snížený podvozek a adaptivní tlumiče se čtyřmi stupni nastavení. Specialitou je tlačítko "+ R", které při stisknutí zvýší citlivost motoru na sešlápnutí plynového pedálu a ještě víc přitvrdí posilovač řízení.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?