Již zítra se dočkáme plného odhalení nejnovější generace ostrého Civicu Type R a možná právě proto odhalilo polské zastoupení značky její novou fotku.
Červený Civic Type R stojí vedle klasického Civicu 5D a Civicu Tourer. Snad nejvíc očekávaný hothatch letoška si svou veřejnou premiéru odbude zítra na autosalonu v Ženevě. Před pár dny jsme mohli vidět i podobu zadní části a i to, jak bude vypadat kabina. Výsledné ztvárnění Civicu Type R je doslova převzato z dřívějšího konceptu Typer R Concept a Concept II.
Pod kapotou zcela jistě najdeme 2,0-litrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem více než 280 koní. Ty motor vyšle na přední nápravu, kde se budou o přenos výkonu starat 19-palcové lesklé černé ráfky. Produkční Civic Type R má dosáhnout nejvyšší maximální rychlosti 270 km / h a v případě nouze se o bezpečné zastavení postarají brzdy Brembo s vrtanými kotouči o průměru 350mm.
Honda již dříve zmínila, že nový Civic Type R bude mít vylepšené řízení, snížený podvozek a adaptivní tlumiče se čtyřmi stupni nastavení. Specialitou je tlačítko "+ R", které při stisknutí zvýší citlivost motoru na sešlápnutí plynového pedálu a ještě víc přitvrdí posilovač řízení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.