Malý crossover Mazdy se poprvé ukazuje na videu.
Mazda CX-3 je crossoverouvou verzí Mazdy 3. Od ní si převzala nejen designovou bodobnost, ale také motory. Konkrétně atmosférické dvoulitry s výkony od 120 do 165 koní. Ty mohou posílat výkon na přední nebo všechny čtyři kola.
K dispozici bude nejen manuální šestistupňová skříň, ale také automat. Pro vyznavače vznětových motorů má Mazda v nabídce pro CX-3 jen 1,5 litrový čtyřválec SkyActiv-D. Výkon má neoslnivých 105 koní.
Mazda CX-3 se postaví proti malým crossoverům, mezi které patří například Peugeot 2008, Opel Mokka, Nissan Juke, nebo nejúspěšnější Renault Captur, který zaznamenal minulý rok přes 180 tisíc prodaných kusů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?