Motor Bike Expo se zdá Peugeotu vhodnou příležitostí pro představené ostřejší verze RCZ R.
Ve Veroně se ukázala přiostřená verze RCZ R, krom výkonu se měnil i podvozek, vzhled exteriéru, ale i interiéru. a co že má společného s výstavou motorek? Vznik této úpravy probíhal za spolupráce Peugeotu a Bimota.
Peugeot RCZ R Bimota má pod kapotou stejný motor, jako u RCZ R, oproti původnímu výkonu 199 kW (270 koní) narostl parádně. A to na 224 kW (305 koní). Přeprogramovaná řídící jednotka, nové výfukové potrubí či lepší sání a filtr vzduchu dopomohly k celkovým 305 koním výkonu.
Opomenut nemohl zůstat ani podvozek, který prošel několika vylepšeními, tužší nastavení a snížení světlé výšky o 10 mm, stejně jako silnější brzdy, budoucí zákazníci jistě ocení.
Stejně tak i Alcantarová sedadla s koženými bočnicemi, boxy pro helmu, nebo látkou potaženou přístrojovou deskou s kontrastním prošitím.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?