Naděje v příchod vysoce výkonného Land Roveru Discvovery Sport SVR, jsou pryč.
Produktový ředitel Land Roveru, Murray Dietsch prozradil, že automobilka nemá žádné plány, které by zahrnovaly model Discovery Sport v nejsilnější verzi SVR. Audi tak může ještě klidně spát. Její SQ5 není Brity ohroženo.
I přesto, že se verze SVR zřejmě nikdy nedočkáme. Můžeme doufat v příchod trochu výkonnější verze, která sice nebude tak extrémně silná, ale nabídne výkon nově vyvíjeného dvoulitrového čtyřválce.
O tom sice Murray Dietsch odmítl mluvit, ale zatím se mluví o motoru s označením INGENIUM, který by měl vyvíjet výkon až 220 kW (295 koní). Zároveň přijde i vznětový dvoulitr, který bude mít sílu přes 200 koní a 420 N.m. točivého momentu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?