Šéf sportovní divize AMG Tobias Moers nedávno potvrdil, že ještě letos na podzim přijde zmodernizované provedení modelu A 45 AMG.
To sice opět dostane přeplňovaný dvoulitrový čtyřválcový motor, jenže jeho výkon naroste na hodnotu 380 koní. Tím hodně zatopí konkurečnímu Audi RS3, možná i proto, že se nové A 45 AMG pochlubí zrychlením z 0 na stovku za 4,5 sekundy.
Faceliftované A45 AMG dostane novou unikátní čelní masku, která u dalších méně výkonných verzí nebude vůbec k dispozici. Mercedes chce zkrátka odlišit nejspotovnější verzi od standardních provedení. Dnes má zákazník možnost zakoupit si ke svému méně výkonnému Áčku paket, který z jeho vozu udělá po stránce vzhledu to samé, jako je právě verze AMG.
Jaké konkrétní změny přinese aktualizované provedení, to se dozvíme zřejme na letosním ročníku autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.