Italský crossover přichází na náš trh se sebevědomou cenovkou, co vše za téměř půl milionu nabídne?
Fiat 500X je zatím dostupný ve dvou výbavových verzí a jen se třemi motorizacemi. Základní výbava je zatím City Look Opening Edition, kterou doplní agregát 1,4 MultiAir II, tedy benzinový čtyřválec s výkonem 140 koní.
Základní výbava je velmi bohatá, od dvouzonové klimatizace, přes tónovaná zadní okna, bezklíčový vstup a startování, monitoring slepého úhlu a jízdy v pruzích nebo zadní parkovací kameru a 18-ti palcová litá kola.
Stejná výbava je dostupná i s čtyřválcovým dieselem s objemem 1,6 litru a výkonem 120 koní, v tomto případě se však cena přehoupne přes půl milionu, přesně na 501 900 Kč.
Druhá verze je Off-road Look, která je k dispozici jen a pouze s dvoulitrovým dieselovým agregátem 2,0 MultiJet II s výkonem 140 koní. Standardně nabízí výbavu odpovídající verzi City Look Opening Edition a navíc dostanete dešťový a světelný senzor, nebo navigaci s 6,5 palcovým displejem. Cenovka je však úplně z jiného vesmíru. Tuto verzi Fiatu 500X zaplatíte 718 900 Kč a to se stále jedná o akční cenu k příležitosti uvedení na trh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.