Tobias Moers z divize AMG koncem tohoto týdne prohlásil, že společnost pracuje na extrémnější verzi Mercedesu A45 AMG.
V rozhovoru pro magazín Auto Express Moers popsal auto jako "Street Fighter" a uvedl, že by se mohl zařadit do rodiny Black Series. Jak poté vysvětlil, edice Black Series je závodním autem, ulice je jeho domovem a dostane vysoký výkon. "Je ale možné, že nakonec nebudeme používat označení Black Series pro konkrétní model."
Sám magazín ale prozradil ze svých zdrojů, že auto bude mít agresivní body kit, odlehčený interiér a dostane nutný upgrade motoru. Můžeme též očekávat, že dostane silnější brzdy a vysoce výkonné sportovní pneumatiky. Uvidíme, co z toho nakonec bude, ale sám Moers říká, že divize AMG se nyní zabývá různými dalšími jinými projekty, tudíž není známo, kdy by se ostřejší A45 AMG ukázalo. Jisté je ale to, že se postaví proti chystanému Volkswagenu Golf R400.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.