Audi A1 a A1 Sportback čeká facelift, mimo jiné přinese i tříválcový diesel ale i benzín.
Po faceliftu Audi A6 a Audi Q3, si německá značka připravila facelift pro nejmenší model v nabídce. Nový svěží design přináší pro A1 novou masku chladiče, novou grafiku světlometů a nové barvy. Navíc obě varianty narostli o dva centimetry v délce a tudíž měří už 3,98 metru.
Uvnitř nalezneme nejnovější MMI infotaintment, který umí pro pasažéry vytvořit Wi-Fi hotstpot. Jistá dávka individualizace je zde samozřejmostí. Můžete si tak navolit barvu obrouček ventilace, nebo potisky na karoserii.
Klíčové novinky jsou dvě. Obě se týkají motorů. V nabídce přibyly dva tříválce. Prvním z nich je litrový tříválec s výkonem 95 koní (71 kW), který bude nově tvořit základ nabídky (doposud to byl motor 1,2 TSI). Pro vyznavače vznětových motorů tu je nový tříválcový diesel s objemem válců 1,4 litru, který disponuje výkonem 90 koní (67 kW) a v kombinovaném provozu spotřebuje pouhých 4,3 litrů na sto kilometrů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?